Söndags morgon

God morgon alla änglar där ute :p

Blev inget köpt när jag va på Väla i går, hade hoppats på lite nya kläder och skor, men alldeles för mycket folk så jag pallade inte springa runt där, istället stack vi till Ikea och där hade jag tänkt shoppa loss tills vi såg kön, så vi gick bara igenom och tittade lite.

Letar fortfarande efter de perfekta skorna , hittade dom i går men pallade inte prova på grund av folket GAAAAH!!.


I dag har jag tänk dra ut bebe igen på en liten shoppingrunda, och han HATAR det, hahahaha, behöver lådor till min nya fina hylla som jag köpt :D och med tanke på hur viktigt det är så får jag nog med bebo på det :D

I morgon blir det jobb , får se hur det skall gå efter att jag legat sjuk två veckor, men nu känner jag mig tillräckligt frisk igen för att gå ut och göra vad man måste.

Sen får vi se om jag hinner träna i morgon också, saknat träningen otroligt mycket nu medans jag vart sjuk.


<3


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback