Not the time

Känns som att jag aldrig har tid att skriva längre, känns inte som någon ide hmm ska nog starta en ny blogg, med nytt innehåll och en ny väg att gå :p aa vi får se.

Bebo e hos en kompis och jag sitter och fryser i soffan, börjar bli riktigt kallt nu men som tur va har jag nog hittat jackan jag vill ha, en röd hmm kommer det att funka? tänkte mig en vit men den tanken har jag fått slå bort hehe.

Första jackan jag tänkte på

sen har vi ju denna men ska ju inte ha vit, hade den funnits i röd så hade jag nog köpt den direkt.

Och till sist denna, fast i röd , tror nog det blir den, den verkar bäst plus att till skillnad från den första så e det dunfyllning  vilket gör den mycket bättre.

Får se om jag hittar något annat nu under helgen annars blir det nog den sist nämda som finns på team sportia.

Ha en underbar helg allihopa

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback