:( feeling alone

Värsta som finns är att sitta ensam hemma och ha tråkigt.


Har bara gått ett par timmar men jag har fruktansvärt tråkigt, och jag är inte ett dugg trött vilket kan bero på kaffet jag drack vid 10 .

Men jag har i alla fall tagit mig tid till att fixa mina naglar och händer och fötter :D
Så nu har jag smörjt in alltihop med mina underbara älsklings produkter :D



Väldigt suddig bild men skit samma hehe
Den rosa tuben är hand och nagelkräm med märket vaseline (love it)
Den gröna är fot kräm med märket Greenolive jäkla skön :p
Den lilla gröna är nagelbands olja från Oliva by ccs
och den lilla burken är nagelkräm från Dior (bästa köpet någonsin )


Så nu måste jag fundera ut något nytt att göra hmm, kan ju inte sova när jag e ensam :(

miss him <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback