Anna Anka USCHHHHHH

Hej hej


Ligger hemma i soffan och försöker titta på "I form med Anna Anka" men jag stör mig mer än njuter av programmet, när man tittar på Anna så ser hon ju undernärd ut riktigt äcklig kropp tycker jag, tjejen som hon tränar som skall vara "överviktig" ser ju mycket sundare ut. Tycker jag.

Och sen att hon snackar om att mat inte skall smaka gott utan bara vara energi källa jo visst , fan du kan ju hålla vikten och ändå äta gott, så länge du tränar och rör på dig.

nog om henne .


Gick jätte bra på intervjun i dag, det va som sagt andra intervjun och jag skall tillbaka på fredag för ett test, efter det vet jag om jag fått jobbet eller inte :D så snart är det slut på mina soffsittandes dagar hehe, nej det e inte riktigt så , faktiskt mycket att göra här hemma på dagarna ändå :p


Hoppas ni haft en trevlig kväll i alla fall och förlåt alla som älskar Anna Anka men jag måste stå för mina åsikter :D


xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback