Tidig morgon

God morgon, klockan är ungefär 10 över 7 och  jag har vart vaken en timme nu, känner mig inte alls så trött som jag borde ahhahaha eller brukar, känns som det är dags att börja göra något och komma upp så här tidigt varje morgon, tycker det är superskönt :p

Hösten är påväg och det är så där lite halvkyligt nu på morgonen och jag älskar det :p nu saknas bara skolan.

Sitter med älsklingen och kollar på the voice, super roligt i dag faktiskt hahah eller så är jag bara ganska lättroad nu på morgonen :p .

Blev en ny mobil i går, dock varken svart eller vit, utan grå :D eller svartgrå e den (mörkgrå)
fett krånglig mobil tycker jag :p men jag börjar förstå mig på den nu hehe.
Fuderar på att äta lite frukost, men vad ska man slänga i sig? usch så ohälsosamt det lät hahah "slänga i sig" hehe


XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback