My life its more than perfect

Kan livet bli bättre än så här? tror knappt det kan det, det är bättre än vad jag hade hoppats att mitt liv kunde bli, just nu saknas bara ett jobb sen har jag allt.
Funderar däremot på att börja plugga till våren så skall ta tag i att söka nu och se om jag har vad som krävs :p
Jag har märkt att man måste leva livet nu, tänka framåt och inte bakåt.
Hela tiden har jag gått runt och tänkt tillbaka på gamla minnen och tänkt " men jag kanske skulle gjort så" .. med misstagen jag har gjort, men vet ni vad , mina misstag har gjort mig till den människan jag är i dag, och man kan inte bara gå runt och vara deppig för att man kunde gjort annorlunda , nu vet jag till nästa gång.
Nu tänker jag bara leva, tänka framåt, och det bakom mig hänt har hänt så är det bara.
Min underbara vän Goggo är så glad att jag äntligen fattat vad hon snackat om i flera år haha men hon ska också veta att utan henne hade jag inte klarat det stora steget.
Livet är underbart när man vet att man har de bästa vännerna, den finaste familjen och den perfekta mannen i sitt liv :D
Nu vet jag att detta inlägget kommer se ut som en bok men jag vill bara säga en sak till:
Under alla tonår som jag har haft så har jag alltid tyckt att mina föräldrar har haft fel och inte vetat ett skit om mig, men efter varje misstag som jag gjorde så visade det sig att dom hade rätt , jag kunde bara inte erkänna det , lyssna på vad dom säger för dom vet mer än vad ni tror och dom förstår mer än vad ni anar.
även fast det ibland tar emot att säga till mamma " ja du har rätt" så kommer jag alltid ha det i bakhuvudet, för min mamma har ALLTID rätt !! tänk på det
Älska er familj , tappa aldrig tron , och tappa aldrig hoppet.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback