Dax att bli nyttig ?

God morgon alla underbara människor.
Ligger i sängen och funderar på ifall jag skall gå och träna, men har sån allergi så näsan rinner och jag nyser varje sekund.
Nu har jag fått en dille om att jag ska bli nyttig , men hur??? e jag verkligen så onyttig hahah, ne men jag börjar med träningen så får resten komma själv hehe.
känner ett starkt behov av att träna, men så tråkigt att träna ensam ju :(
Får se vad som händer i dag :p
Ska njuta av denna så länge hehe
Ha en underbar dag
XOXO

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-01 @ 02:48:15
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback